YOUTAB

Najczęstsze pytania i odpowiedzi (FAQ)

Chcę zrobić przelew bezpośredni. Jaki jest Państwa numer konta?

Nasz rachunek prowadzimy w Alior Banku. Oto nr: 21 2490 0005 0000 4600 6425 7504.

Chcę dokonać zwrotu lub reklamacji. Na jaki adres nadać przesyłkę?

Wszelkie zwroty i reklamacje prosimy nadawać na adres naszego biura: YouTab Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 30, 61-479 Poznań. Wszystkie szczegółowe informacje znajdują się w zakładce “Zwroty i reklamacje”, na dole naszej strony.

Jaki jest numer nadania mojej paczki?

Numer został przesłany w ostatnim mailu od nas, informującym o zrealizowaniu zamówienia i wysyłce towaru.

Jakie formy wysyłki udostępniacie?

Szczegółowy opis wszystkich dostępnych u nas form wysyłki przedstawiony jest w zakładce “Dostawa”, widocznej na dole naszej strony.

Kiedy i gdzie mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

Na odbiór osobisty zapraszamy do naszego biura w Poznaniu przy ul. Strzeszyńska 30, w dni powszednie, w godzinach 8-16. Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 575-555-645, celem potwierdzenia szczegółów.

Czy przy odbiorze osobistym mogę zapłacić na miejscu? Czy mogę zapłacić kartą?

Oczywiście, płatności można dokonać podczas wizyty w naszym biurze. Prosimy jednak o zapłatę gotówką, ponieważ nie posiadamy terminala do płatności kartą.

Jakim kurierem wysyłane są przesyłki?

Przesyłki kurierskie wysyłamy albo Pocztexem, albo DPD. Zależy to od wybranej przez Państwa formy wysyłki

Dokonałem zwrotu towaru. Kiedy otrzymam zwrot środków?

Zwrotu środków dokonujemy zawsze w przeciągu 14 dni od otrzymania pisemnego lub mailowego oświaczenia o odstąpieniu od umowy.

Dokonałem błędnego zamówienia i chciałbym dokonać wymiany. Jak to zrobić?

W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas błędnie zamówionego towaru (adres dostępny w zakładce “Zwroty i reklamacje” lub w powyższych opisach). Do przesyłki proszę dołączyć pisemną informację z prośbą o wymianę towaru na inny oraz równowartość ponownej wysyłki towaru do Pańśtwa. Płatności za ponowną wysyłkę mogą Państwo również dokonać bezpośrednio na nasz numer konta: 21 2490 0005 0000 4600 6425 7504, w tytule wpisując swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia w naszym sklepie.

Ile mam czasu na zareklamowanie towaru?

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie podlega reklamacji w przeciągu roku od momentu otrzymania przesyłki.

Chcę zwrócić towar. Jaka jest procedura zwrotu?

Procedura zwrotu jest szczegółowo opisana w zakładce “Zwroty i reklamacje”, znajdującej się na dole naszej strony.

Zamówiłem wysyłkę do Paczkomatu InPost, jednak nie mogę odebrać paczki w dniu nadejścia. Ile czasu moja paczka pozostanie w Paczkomacie?

Według regulaminu InPost, przesyłki pozostają w Paczkomacie przez 48 godzin, po czym są kierowane do lokalnego oddziału InPost, gdzie oczekują na odbiór przez kolejne 12 dni. Adres oddziału otrzymają Państwo w wiadomości SMS, wysyłanej przez InPost w momencie przekierowania Państwa przesyłki z Paczkomatu do lokalnego oddziału InPost.

Zamówiłem wysyłkę do kiosku RUCHu, jednak nie mogę odebrać paczki w dniu nadejścia. Ile czasu moja paczka pozostanie w wybranym przeze mnie kiosku RUCHu?

Przesyłki doręczane za pośrednictwem RUCHu oczekują na odbiór przez 5 dni roboczych od dnia nadejścia przesyłki do miejsca odbioru.

Wyślij Nam Wiadomość