YOUTAB

Wybierz etui do swojego urządzenia:

Model urządzenia

Faq

Q: Chcę zrobić przelew bezpośredni. Jaki jest Państwa numer konta?

A: Nasz rachunek prowadzimy w Alior Banku. Oto nr: 21 2490 0005 0000 4600 6425 7504.

Q: Chcę dokonać zwrotu lub reklamacji. Na jaki adres nadać przesyłkę?

A: Wszelkie zwroty i reklamacje prosimy nadawać na adres naszego biura: YouTab Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 30, 61-479 Poznań. Wszystkie szczegółowe informacje znajdują się w zakładce „Zwroty i reklamacje”, na dole naszej strony.

Q: Jaki jest numer nadania mojej paczki?

A: Numer został przesłany w ostatnim mailu od nas, informującym o zrealizowaniu zamówienia i wysyłce towaru.


Q: Jakie formy wysyłki udostępniacie?

A: Szczegółowy opis wszystkich dostępnych u nas form wysyłki przedstawiony jest w zakładce „Dostawa”, widocznej na dole naszej strony.

Q: Kiedy i gdzie mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

A: Na odbiór osobisty zapraszamy do naszego biura w Poznaniu przy ul. Strzeszyńska 30, w dni powszednie, w godzinach 8-16. Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny pod numer  575-555-645, celem potwierdzenia szczegółów.

Q: Czy przy odbiorze osobistym mogę zapłacić na miejscu? Czy mogę zapłacić kartą?

A: Oczywiście, płatności można dokonać podczas wizyty w naszym biurze. Prosimy jednak o zapłatę gotówką, ponieważ nie posiadamy terminala do płatności kartą.

Q: Jakim kurierem wysyłane są przesyłki?

A: Przesyłki kurierskie wysyłamy albo Pocztexem, albo DPD. Zależy to od wybranej przez Państwa formy wysyłki.

Q: Dokonałem zwrotu towaru. Kiedy otrzymam zwrot środków?

A: Zwrotu środków dokonujemy zawsze w przeciągu 14 dni od otrzymania pisemnego lub mailowego oświaczenia o odstąpieniu od umowy.

Q: Dokonałem błędnego zamówienia i chciałbym dokonać wymiany. Jak to zrobić?

A: W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas błędnie zamówionego towaru (adres dostępny w zakładce „Zwroty i reklamacje” lub w powyższych opisach). Do przesyłki proszę dołączyć pisemną informację z prośbą o wymianę towaru na inny oraz równowartość ponownej wysyłki towaru do Pańśtwa. Płatności za ponowną wysyłkę mogą Państwo również dokonać bezpośrednio na nasz numer konta: 21 2490 0005 0000 4600 6425 7504, w tytule wpisując swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia w naszym sklepie.

Q: Ile mam czasu na zareklamowanie towaru?

A: Każdy towar zakupiony w naszym sklepie podlega reklamacji w przeciągu roku od momentu otrzymania przesyłki.

Q: Chcę zwrócić towar. Jaka jest procedura zwrotu?

A: Procedura zwrotu jest szczegółowo opisana w zakładce „Zwroty i reklamacje”, znajdującej się na dole naszej strony.

Q: Zamówiłem wysyłkę do Paczkomatu InPost, jednak nie mogę odebrać paczki w dniu nadejścia. Ile czasu moja paczka pozostanie w Paczkomacie?

A: Według regulaminu InPost, przesyłki pozostają w Paczkomacie przez 48 godzin, po czym są kierowane do lokalnego oddziału InPost, gdzie oczekują na odbiór przez kolejne 12 dni. Adres oddziału otrzymają Państwo w wiadomości SMS, wysyłanej przez InPost w momencie przekierowania Państwa przesyłki z Paczkomatu do lokalnego oddziału InPost.

Q:  Zamówiłem wysyłkę do kiosku RUCHu, jednak nie mogę odebrać paczki w dniu nadejścia. Ile czasu moja paczka pozostanie w wybranym przeze mnie kiosku RUCHu?

A: Przesyłki doręczane za pośrednictwem RUCHu oczekują na odbiór przez 5 dni roboczych od dnia nadejścia przesyłki do miejsca odbioru.
Wyślij Nam Wiadomość