Chat with us, powered by LiveChat

YOUTAB

Najcz臋stsze pytania i odpowiedzi (FAQ)

Chc臋 zrobi膰 przelew bezpo艣redni. Jaki jest Pa艅stwa numer konta?

Nasz rachunek prowadzimy w Alior Banku. Oto nr: 21 2490 0005 0000 4600 6425 7504.

Chc臋 dokona膰 zwrotu lub reklamacji. Na jaki adres nada膰 przesy艂k臋?

Wszelkie zwroty i reklamacje prosimy nadawa膰 na adres naszego biura: YouTab Sp. z o.o., ul. Koronkarska 10a, 61-005 Pozna艅. Wszystkie szczeg贸艂owe informacje znajduj膮 si臋 w zak艂adce Zwroty i reklamacje, na dole naszej strony.

Jaki jest numer nadania mojej paczki?

Numer zosta艂 przes艂any w ostatnim mailu od nas, informuj膮cym o zrealizowaniu zam贸wienia i wysy艂ce towaru.

Jakie formy wysy艂ki udost臋pniacie?

Szczeg贸艂owy opis wszystkich dost臋pnych u nas form wysy艂ki przedstawiony jest w zak艂adce Dostawa, widocznej na dole naszej strony.

Kiedy i gdzie mog臋 odebra膰 zam贸wiony towar osobi艣cie?

Zapraszamy po odbi贸r zam贸wionych towar贸w do naszego biura zlokalizowanego przy ulicy Koronkarskiej 10a w Poznaniu, od poniedzia艂ku do czwartku w godzinach 8-18 oraz w pi膮tki od 8 do 16. Prosimy poczeka膰 na maila z naszego systemu, kt贸rym potwierdzimy gotowo艣膰 zam贸wienia do odbioru.

Czy przy odbiorze osobistym mog臋 zap艂aci膰 na miejscu? Czy mog臋 zap艂aci膰 kart膮?

Oczywi艣cie, p艂atno艣ci mo偶na dokona膰 podczas wizyty w naszym biurze. Istnieje mo偶liwo艣膰 p艂atno艣ci kart膮.

Jakim kurierem wysy艂ane s膮 przesy艂ki?

Przesy艂ki kurierskie wysy艂amy albo Inpostem, albo DPD. Zale偶y to od wybranej przez Pa艅stwa formy wysy艂ki.

Dokona艂em zwrotu towaru. Kiedy otrzymam zwrot 艣rodk贸w?

Zwrotu 艣rodk贸w dokonujemy zawsze w przeci膮gu 14 dni od otrzymania pisemnego lub mailowego o艣wiaczenia o odst膮pieniu od umowy.

Dokona艂em b艂臋dnego zam贸wienia i chcia艂bym dokona膰 wymiany. Jak to zrobi膰?

W takim przypadku prosimy o odes艂anie do nas b艂臋dnie zam贸wionego towaru (adres dost臋pny w zak艂adce Zwroty i reklamacje lub w powy偶szych opisach). Do przesy艂ki prosz臋 do艂膮czy膰 pisemn膮 informacj臋 z pro艣b膮 o wymian臋 towaru na inny oraz r贸wnowarto艣膰 ponownej wysy艂ki towaru do Pa艅stwa. P艂atno艣ci za ponown膮 wysy艂k臋 mog膮 Pa艅stwo r贸wnie偶 dokona膰 bezpo艣rednio na nasz numer konta: 21 2490 0005 0000 4600 6425 7504, w tytule wpisuj膮c swoje imi臋 i nazwisko oraz numer zam贸wienia w naszym sklepie.

Ile mam czasu na zareklamowanie towaru?

Ka偶dy towar zakupiony w naszym sklepie podlega reklamacji w przeci膮gu roku od momentu otrzymania przesy艂ki.

Chc臋 zwr贸ci膰 towar. Jaka jest procedura zwrotu?

Procedura zwrotu jest szczeg贸艂owo opisana w zak艂adce Zwroty i reklamacje.

Zam贸wi艂em wysy艂k臋 do Paczkomatu InPost, jednak nie mog臋 odebra膰 paczki w dniu nadej艣cia. Ile czasu moja paczka pozostanie w Paczkomacie?

Wed艂ug obecnego regulaminu InPost, przesy艂ki pozostaj膮 w Paczkomacie przez 48 godzin, po czym s膮 zwracane do Nadawcy. Prosimy zatem o odbi贸r przesy艂ek w tym terminie.

Nie dosta艂em SMS z kodem odbioru paczki z Paczkomatu InPost

Kod przychodzi r贸wnie偶 na podany przez Pa艅stwa w momencie sk艂adania zam贸wienia adres e-mail. Trzeba r贸wnie偶 pami臋ta膰 o tym, 偶e je艣li posiadaj膮 Pa艅stwo aplikacj臋 InPost Mobile, to wtedy przewo藕nik nie przesy艂a ju偶 dodatkowo ani SMS, ani maili z kodem odbioru.

Sk膮d pobra膰 paragon lub faktur臋?

Paragon lub faktur臋, w zale偶no艣ci od dokonanego przez Pa艅stwa wyboru, mo偶na pobra膰 z linku, umieszczonego w ostatnim mailu od nas do Pa艅stwa, w kt贸rym informujemy o zrealizowaniu zam贸wienia i wysy艂ce towaru. Zgodnie z regulaminem, nie dodajemy dokumentu fiskalnego w papierowej formie do przesy艂ek.