YOUTAB

Zwroty i reklamacje – zgłoszenie

Dziękujemy za zgłoszenie. Za chwilę otrzymasz mailowe potwierdzenie jego przesłania. Zgłoszenie zostało również przekazane do naszego działu obsługi klienta.

1) Teraz czekamy na Twoją przesyłkę. Bezpiecznie zapakuj odsyłany towar i prześlij go do nas na adres:

YouTab Sp. z o. o.
ul. Strzeszyńska 30
60-479 Poznań

2) W przypadku zwrotu, oczekuj maila potwierdzającego dotarcie przesyłki do nas. Zwrot środków nastąpi maksymalnie po 14 dniach od tego dnia (najczęściej odbywa się to dużo szybciej).

3) W przypadku reklamacji, w ciągu 14 dni od daty dotarcia przesyłki do nas poinformujemy Cię mailowo o sposobie jej rozstrzygnięcia.

WAŻNE: Twoja przesyłka musi trafić do naszego magazynu. Prosimy nie odsyłać towarów do Paczkomatów lub innych punktów odbioru.