Zwroty i reklamacje – zgłoszenie
Dziękujemy za zgłoszenie. Za chwilę otrzymasz mailowe potwierdzenie jego przesłania. Zgłoszenie zostało również przekazane do naszego działu obsługi klienta.
1) Teraz czekamy na Twoją przesyłkę. Bezpiecznie zapakuj odsyłany towar i prześlij go do nas na adres:
YouTab Sp. z o.o.
ul. Koronkarska 10a
61-005 Poznań
2) W przypadku zwrotu, oczekuj maila potwierdzającego dotarcie przesyłki do nas. Zwrot środków nastąpi maksymalnie po 14 dniach od tego dnia (najczęściej odbywa się to dużo szybciej).
3) W przypadku reklamacji, w ciągu 14 dni od daty dotarcia przesyłki do nas poinformujemy Cię mailowo o sposobie jej rozstrzygnięcia.
WAŻNE: Twoja przesyłka musi trafić do naszego magazynu. Prosimy nie odsyłać towarów do Paczkomatów lub innych punktów odbioru.