Najczęstsze pytania i odpowiedzi (FAQ)

Chcę zrobić przelew bezpośredni. Jaki jest Państwa numer konta?

Nasz rachunek prowadzimy w Alior Banku. Oto nr: 21 2490 0005 0000 4600 6425 7504.

Chcę dokonać zwrotu lub reklamacji. Na jaki adres nadać przesyłkę?

Wszelkie zwroty i reklamacje prosimy nadawać na adres naszego biura: YouTab Sp. z o.o., ul. Koronkarska 10a, 61-005 Poznań. Wszystkie szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Zwroty i reklamacje, na dole naszej strony.

Jaki jest numer nadania mojej paczki?

Numer został przesłany w ostatnim mailu od nas, informującym o zrealizowaniu zamówienia i wysyłce towaru.

Jakie formy wysyłki udostępniacie?

Szczegółowy opis wszystkich dostępnych u nas form wysyłki przedstawiony jest w zakładce Dostawa, widocznej na dole naszej strony.

Kiedy i gdzie mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

Zapraszamy po odbiór zamówionych towarów do naszego biura zlokalizowanego przy ulicy Koronkarskiej 10a w Poznaniu, od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-18 oraz w piątki od 8 do 16. Prosimy poczekać na maila z naszego systemu, którym potwierdzimy gotowość zamówienia do odbioru.

Czy przy odbiorze osobistym mogę zapłacić na miejscu? Czy mogę zapłacić kartą?

Oczywiście, płatności można dokonać podczas wizyty w naszym biurze. Istnieje możliwość płatności kartą.

Jakim kurierem wysyłane są przesyłki?

Przesyłki kurierskie wysyłamy albo Inpostem, albo DPD. Zależy to od wybranej przez Państwa formy wysyłki.

Dokonałem zwrotu towaru. Kiedy otrzymam zwrot środków?

Zwrotu środków dokonujemy zawsze w przeciągu 14 dni od otrzymania pisemnego lub mailowego oświaczenia o odstąpieniu od umowy.

Dokonałem błędnego zamówienia i chciałbym dokonać wymiany. Jak to zrobić?

W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas błędnie zamówionego towaru (adres dostępny w zakładce Zwroty i reklamacje lub w powyższych opisach). Do przesyłki proszę dołączyć pisemną informację z prośbą o wymianę towaru na inny oraz równowartość ponownej wysyłki towaru do Państwa. Płatności za ponowną wysyłkę mogą Państwo również dokonać bezpośrednio na nasz numer konta: 21 2490 0005 0000 4600 6425 7504, w tytule wpisując swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia w naszym sklepie.

Ile mam czasu na zareklamowanie towaru?

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie podlega reklamacji w przeciągu roku od momentu otrzymania przesyłki.

Chcę zwrócić towar. Jaka jest procedura zwrotu?

Procedura zwrotu jest szczegółowo opisana w zakładce Zwroty i reklamacje.

Zamówiłem wysyłkę do Paczkomatu InPost, jednak nie mogę odebrać paczki w dniu nadejścia. Ile czasu moja paczka pozostanie w Paczkomacie?

Według obecnego regulaminu InPost, przesyłki pozostają w Paczkomacie przez 48 godzin, po czym są zwracane do Nadawcy. Prosimy zatem o odbiór przesyłek w tym terminie.

Nie dostałem SMS z kodem odbioru paczki z Paczkomatu InPost

Kod przychodzi również na podany przez Państwa w momencie składania zamówienia adres e-mail. Trzeba również pamiętać o tym, że jeśli posiadają Państwo aplikację InPost Mobile, to wtedy przewoźnik nie przesyła już dodatkowo ani SMS, ani maili z kodem odbioru.

Skąd pobrać paragon lub fakturę?

Paragon lub fakturę, w zależności od dokonanego przez Państwa wyboru, można pobrać z linku, umieszczonego w ostatnim mailu od nas do Państwa, w którym informujemy o zrealizowaniu zamówienia i wysyłce towaru. Zgodnie z regulaminem, nie dodajemy dokumentu fiskalnego w papierowej formie do przesyłek.

    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu
      Calculate Shipping
        Polecane produkty
        Polecane produkty
        • Kabel USB-C do USB-C | BASEUS PD | QC 3.0, 60W, 200cm | CATKLF-HG1 | Czarny
          24,90  +Dodaj
        • Ładowarka samochodowa BASEUS MAGIC | USB-C
          52,99  +Dodaj
        • Mocny uchwyt na telefon do samochodu | BASEUS GRAWITACYJNY | na deskę kokpit | Czarny
          29,99  +Dodaj